Tot això ho concretem amb diferents tallers i activitats:
- CAIXES D'APRENENTATGE: aquesta metodologia proposa l’assoliment d’uns reptes (individuals o en grup) de manera més competencial, ja que per assolir-los han de discutir, prendre decisions, buscar informació i dur a terme una investigació.
- CODOCÈNCIA: La codocència suposa tenir dos docents a l’aula atenent conjuntament tot l’alumnat.
- TALLER D'EXPRESSIÓ ESCRITA EN CATALÀ I CASTELLÀ (5è i 6è): tallers on treballem diferents variants de la llengua escrita com la redacció formal, utilitzant recursos variats des dels més tradicionals fins a l’ús de noves tecnologies.
- SCIENCE (de 1r a 6è): "AICLE" ja ha arribat a la nostra escola, treballem continguts de ciències en llengua anglesa d’una manera motivadora i a través d’experiments, mitjans audiovisuals i eines interactives.
- EXPRESSIÓ ORAL ANGLÈS (de P3 a 6è): els tallers són totalment orals i consisteixen a fer jocs, petites obres de teatre com ara roleplaying i Songs in Real Life per tal de motivar als alumnes.
- TALLER DE MATEMÀTIQUES: amb aquest taller es persegueix descobrir errors, produir estratègies, reforçar la seguretat personal, i fomentar l’interès per la varietat d’activitats.
- PLA LECTOR: Realitzem diverses activitats per afavorir que els nostres infants siguin lliures, autònoms, crítics i creatius, així com reforçar la comprensió lectora en un ambient més distès i lúdic.
- PROGRAMACIÓ I ROBÒTICA: apostem per implantar programació i robòtica educativa a les aules, ja que ofereix múltiples i diverses possibilitats d’aprenentatge.
- EL MÓN DE LA RÀDIO: és un projecte pensat pels alumnes de 4t de Primària. Hem estat la primera escola de la població a fer un programa en directe des d’Ona Malgrat, la ràdio del nostre poble.
- PROJECTE AXIOMA (matemàtiques i llengua): volem aconseguir alumnes amb pensament crític, amb bon nivell de raonament, capaços de relacionar coneixements i fer del mètode assaig-error una manera d’avançar.
- EXPRESSIÓ ORAL EN CATALÀ: fomentem l’ús de l’expressió oral en català a través de jocs, dramatitzacions de contes, xerrades i activitats en grups reduïts.
- AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL DE PRIMÀRIA: els ambients són espais educatius preparats pels i les mestres amb materials estructurats i pensats per satisfer les necessitats autèntiques dels infants i contribuir en el seu desenvolupament global. Són ambients de lliure circulació on els nens i nenes passen a ser els protagonistes, aprenen per ells mateixos, lliurement i d’una manera constructiva i activa.